Tysk

Ich war in urlaub mit meiner Familie in Grönland in einer kleinen Stadt namens Illulissat. Wir saßen 4 Stunden im Flugzeug, auf der Straße landeten wir in Kangelusuaq, wo wir das Flugzeug wechseln mussten. Es var sehr Schnee, und als wir bei meinem Großvater ankamen, fuhren wir mit einem Schneemobil zum Inlandeis. Es war wirklich wunderschön und wir konnten die größten Hügel hinunter rodeln. Eine sehr traditionelle Erfahrung wie das Essen von grönländischem Essen, die ich erleben durfte. Meine Tante machte die beste Suppe mit Rentierfleisch und vielen Gewürzen. Abends machte ich mit meiner Schwester lange Spaziergänge, um das wunderschöne Nordlicht am Himmel tanzen zu sehen. Das Stadtleben war nicht besonders lebhaft, aber wir haben in den aufregendsten Restaurants gegessen, in denen ich Riesenkrabben und Hummer probiert habe. Am letzten Tag gingen wir raus und segelten dort, wo mein Großvater mir das Schießen mit dem Gewehr beigebracht hatte. Es war ein fantastischer Urlaub in Grönland und ich freue mich darauf, ihn wieder zu besuchen.

Dansk

Jeg var på ferie med min familie i Grønland i en lille by ved navn Illulissat. Vi var i flyet i 4 timer, på vejen endte vi i Kangelusuaq, hvor vi skulle skifte fly. Det var meget snedækket, og da vi kom til min bedstefars kørte vi en snescooter til ispladen. Det var virkelig smukt, og vi var i stand til at slæde de største bakker ned. En meget traditionel oplevelse som at spise grønlandsk mad, som jeg fik lov til at opleve. Min tante lavede den bedste suppe med rensdyrkød og masser af krydderier. Om aftenen gik jeg lange ture med min søster for at se de smukke nordlys danse på himlen. Bylivet var ikke særlig livligt, men vi spiste på de mest spændende restauranter, hvor jeg prøvede kæmpe krabber og hummer. Den sidste dag gik vi ud og sejlede, hvor min bedstefar havde lært mig at skyde med en rifle. Det var en fantastisk ferie i Grønland, og jeg ser frem til at besøge den igen.

Servicevilkår

Alle oversættelser af sætninger er registreret i databasen. De registrerede data offentliggøres anonymt og offentligt på hjemmesiden. Husk på, at dine oplysninger og personlige data ikke skal medtages i de oversættelser, du foretager. Indholdet, der genereres af brugerens oversættelser, kan omfatte slang, blasfemi, seksualitet og lignende elementer. Da oversættelserne måske ikke passer til folk i alle aldre og alder, anbefaler vi, at du ikke bruger vores hjemmeside i tilfælde af ulejlighed. Du kan kontakte os via e-mail-adressen: →"Kontakt"

Privatlivspolitik

Tredjepartsleverandører, herunder Google, bruger cookies til at vise annoncer på baggrund af en brugers tidligere besøg på dit website eller andre websites. Googles brug af annonceringscookies giver Google og deres partnere mulighed for at vise annoncer til dine brugere på baggrund af deres besøg på dine websites og/eller andre websites på internettet. Brugere kan fravælge personliggjort annoncering ved at gå til Annonceindstillinger. Alternativt kan du beskrive, hvordan brugerne kan fravælge en tredjepartsleverandørs brug af cookies til personliggjort annoncering ved at gå til www.aboutads.info.